Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
המלצות
זירת המומחים
חדש במקרר
מאמרים מהתנור
מתכונים
סדנאות
פורטל שפים

בית הצייד מתחדש.

מסעדת השף האנטר האוס  Hunter house (בית הצייד), של השף באשיר סלימאן מכפר ג'יש (גוש חלב), שהביאה קונספט וניחוח של בית ציידים בכפר אמריקאי, משיקה תפריט בשרים פרימיום חדש, ויין הבית בוטיק.  

 

 

כשמגיעים לכפר מחפשים תמיד את המסעדה שתגיש את החומוס הכי טוב, או את הארוחה המזרחית עם מגוון הסלטים המיוחדים. מסעדת השף האנטר האוס, (Hunter house), בית הצייד, בכניסה לכפר ג'יש (גוש חלב), יוצאת דופן בנוף המסעדות הללו בכפר, והיא מביאה חוויה קרניבורית לחובבי הבשר, ובעיקר אווירה קסומה של בית ציידים אמיתי.

 

מסעדת בית הצייד משיקה תפריט בשרים פרימיום חדש, ולנתחים המוכרים שנצלים על אש גלויה באסכלה, ומול עיני הסועדים על גריל עצים הולנדי מיוחד, בצורת קונוס מונח על גזעי עץ טבעי ומעליו פלטה בעובי 2 ס"מ והוא מוצב במרכז המסעדה, התווספו גם מנות חדשות, נתחי בשר פרימיום משובחים, סלטים חדשים, ותצוגת בשרים מרהיבה שקורית בסופי שבוע (שישי-שבת), שמציעה לסועד לבחור את הנתחים האהובים עליו בעצמו.

התפריט החדש יציע סלטים חדשים, מנות ביניים ונתחי בשר פרימיום בשיטת צלייה, יישון ועישון מיוחדים. מנות פתיחה: סלט גרגרי נחלים רענן (ג'רג'יר), פלפל אדום, בצל סגול, מעוטר בשומשום ברוטב חמצמץ. (35 ₪); סלט שנקליש: גבינת שנקליש מתובלת, מלפפונים, עגבניות, חסה, ברוטב עגבניות, בעיטור צנוברים. (55 ₪). מנות ביניים: נתחי אסאדו מהמעשנה, מוגשים על גריל אישי בוער בעיטור צ'ימצ'ורי וקונפי שום. (מנה לסועד 40 ₪); (מנה לזוג 80 ₪); מנה לרביעייה (140 ₪); נתח פיקנייה על הספינר עשוי בגריל ההולנדי, (180 גר' 38)

לעיקריות: נתח ואסיו (חזה תחתון פאלדה), ביישון יבש למשך 20 יום. (מנה זוגית 260 ₪).

נתח פילה עגל על העצם מעוטר בשערות אסאדו מעושנות, (350 גר' 230 ₪); נתח פריים ריב אנטריקוט על עצם, מעגלה צעירה מסוג סימנטל שוויצרי, שהתיישן כ- 50 יום.  (100 גר' 30 ₪). כל הנתחים מיושנים בשיטת היישון היבש עד 55 ימים, במקרר המוצג בכניסה למסעדה, לאחר מכן הם עולים אחר כבוד לאסכלה וייצלו על אש גלויה בשני מצבים: נתחים מעל 1 ק"ג ייצלו על אש קטנה וממושכת, ונתחים קטנים יותר ייצלו על אש גבוהה. כל המנות העיקריות מגיעות בתוספת אנטי פסטי או צ'יפס.

 

את הבשר המשובח ילווה יין בוטיק, פרייבט לייבל של המסעדה שיוצר בתהליך ידני ביקב הר זמר בדישון, בליווי היינן ובעל היקב עופר גדסי שאף מגדל כרמים בדישון. היין יוצר בשיטה מסורתית מזני ענבים אדומים: בלנד מזני סירה,קברנה סוביניון, מרלו וברברה. ולבנים זניים כמו: ויונייה, ובלנד של רוזה מזני ברברה, מרלו וסירה. היינות האדומים התיישנו בחביות עץ אלון למשך 12 ו – 14 חודשים. מחיר לכוס: 28 ₪; מחיר לבקבוק אדום: 185 ₪; בקבוק אדום רזרב 225 ₪; מחיר לבקבוק לבן 130 ₪. 

מלבד בשרים משובחים ויין בוטיק, מגישים כאן גם אווירה קסומה ולא שגרתית  של בית ציידים כפרי שכאילו נלקח מאגדה אמריקאית ישנה. המסעדה שוכנת במבנה אבן עתיק בכניסה לכפר, תקרת עץ טבעי, כסאות ענקיים מעץ טבעי, את הקירות מעטרים חפצים שונים של צייד אמיתי כמו: ראש של צבי, רובים, כובע צייד, משקפת , מצלמה, עורות, תיק ציידים, ואלמנטים נוספים. על השולחנות מונחות קערות של בוטני אדמה טבעיים שהסועדים מוזמנים להשליך את קליפתם לרצפה, כשהאגדה מספרת שהפעולה הזו הביאה מזל לאנשים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן