Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
המלצות
זירת המומחים
חדש במקרר
מאמרים מהתנור
מתכונים
סדנאות
פורטל שפים

ארוחות שף טבעוניות עד הבית ממטבחו של השף אלון ראובן פור

ארוחות טבעוניות עד הבית

טרנד האוכל הטבעוני תפס תאוצה בשנים האחרונות, וכמעט בכל מקום ניתן לראות מנות טבעוניות שהוכנסו לתפריטי המסעדות, וברשתות השיווק. לא כולם יודעים לבשל אוכל טבעוני טעים, כזה שיהיה מזין וגם עם טעם של עוד. בנוסף לחלק מאתנו אין את הזמן לבשל, מאחר ואנו עסוקים בדברים חשובים אך עם זאת אנחנו מעוניינים לשמור על אורח חיים בריא ולא לאכול ארוחות ג'אנק פוד. לטובת אותם אנשים שמעוניינים לאכול טוב, טעים ובריא, ישנה אפשרות לקבל ארוחות טבעוניות עד הבית ועוד מידיו של שף. השף אלון ראובן פור, מספק אוכל מוכן טבעוני, והכל יכול להגיע עד לשולחן בביתכם. במהלך 22 שנות הניסיון שלו במטבחים שונים בארץ ובחו"ל הוא רכש התמחויות שונות ביניהן גם במטבח הטבעוני.

 

הזמנת אוכל לשבת

אין ספר שאחת הארוחות החשובות ביותר היא ארוחת השבת. ארוחת השבת מקבץ יחד את בני המשפחה הגרעינית, את הקרובה, ולעיתים אף מקבצת יחד גם חברים טובים. לא כולם אוהבים לבשל לשבת, חלק מאתנו לא בדיוק יודעים לבשל, ולשאר גם אין זמן. כל אלה הן לא סיבות לוותר על הארוחה כל כך מיוחדת. כיום קיימת אפשרות לבצע הזמנת אוכל לשבת וכל זאת רק באמצעות שיחת טלפון אחת. אתם בוחרים מהתפריט מתוך  מגוונת מנות ראשונות, עיקריות, סלטים ואפילו קינוח, הכול לפי טעמכם האישי וכל שנותר לכם זה לחמם ולהמתין למחמאות של הסועדים. האוכל מיוצר מחומרי הגלם הטובים ביותר בשוק, תוך הקפדה על טעמים משובחים.

 

שף פרטי אצלכם בבית

טרנד ארוחות השף הביתיות תפס תאוצה בשנים האחרונות, ואנשים מעדיפים לחגוג באינטימיות בביתם את האירועים השונים ומזמינים שף עד הבית. בין אם מדובר בחגיגות יום הולדת, יום נישואין, אירוסין, חתונות אינטימיות ועוד, ארוחת שף תמיד תשדרג לכם את האירוע בבית, ועדיין תשמור על צביונה של ארוחת בוטיק. שף המגיע עד הבית דואג לכל פרטי הארוחה מקטן ועד גדול, הוא ידאג לכל הציוד, לאחסון האוכל, להגשה, וייתן לבעלי האירוע להרגיש כי הם נמצאים בלא פחות ממסעדה יוקרתית אך בהבדל אחד שהיא בבית. השף יתכנן יחד עם בעלי האירוע את הארוחה לפי סגנון האוכל המועדף עליהם, לפי סוג האירוע, והכל יבוצע בתיאום מושלם. באם הנכם מעוניינים בארוחת שף פרטי לאירועים בבית, פנו אל שף אלון ראובן פור, בעל 22 שנות ניסיון במטבחים שונים בארץ ובחו"ל לדוגמת מטבח צרפתי קלאסי ,איטלקי וים תיכוני האגאי.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן