Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
המלצות
זירת המומחים
חדש במקרר
מאמרים מהתנור
מתכונים
סדנאות
פורטל שפים

אז מה עושים עם אוכל מקסיקני?

חובבי המטבח המקסיקני לא זקוקים להסברים רבים לגבי השימושיות של מוצרי המטבח הזה משום שהם יודעים כמה הוורסטיליות שלו מתאימה לאופי הישראלי שאוהב לערבב מוצרים וטעמים. יצירת מאכלים על ידי מוצרים מהמטבח המקסיקני שבושלו במשך זמן רב עד כדי יצירת טעמים עשירים ומתובלים שלא חייבים להיות חריפים, הפכה כבר מזמן לעיסוק מהנה לכל מי שאוהב אותם. אפשר לשבת ליד שולחן עם נאצ'וס וממרחים שונים כמו סלסה עגבניות ולהרכיב את המאכל השלם כמו טורטיה וטאקוס, ואפשר לעשות פיוז'ן מושלם ולערבב את הרטבים עם מטבח מקומי צפון אפריקאי ולהוסיף אותם כסלטים וממרחים לערב שבת. בחברת טרז פזוס שמייבאת ומייצרת אוכל מקסיקני בדרגות שונות של הכנה יודעים היטב כמה אוהבים בישראל את העושר המקסיקני והם מציעים אותו לכל מי שמחפש מטבח יצירתי שמתאים לכל בית, למעשה.

העיקרון של שולחן עשיר בצבעים ובטעמים

גם אצלנו יש אותה חיבה לשולחן שבו מתיישבים לאכול מסביב לקערות ולצלוחיות שכל אחד לוקח מהן מה שהוא אוהב ומרכיב לעצמו את המנה שלו. יחד עם המנהג לפתוח ולחן של מזטים וטאפאס שנהוג מסביב לים התיכון, קל להבין למה כל כך הרבה אנשים מחבבים מאוד את המטבח המקסיקני. זה קורה גם בגלל הטעמים העזים שלו שמתפוצצים לפני כן בשפע של צבעים ססגוניים וריחות מעניינים הרבה לפני שטועמים וזה מסתיים בנועזים שבינינו שמתחרים על יכולת ההכלה של החריף או המתון בחריפותו כמו פלפל הבנרו. שפע הפלפלים המקסיקניים מוצע לכם בסלסות מעניינות וגם באוסף של תבלינים לשימוש ביתי כדי להרכיב מהם במטבח את המאכלים המקסיקניים שאתם אוהבים, או להוסיף טעם מקסיקני לאוכל ישראלי שמקבל ממנו השראה.

לא רק חריף

בניגוד למה שחושבים, מטבח מקסיקני הוא לא רק חריף ויכול להציע גם ממרחים ובסיסים שונים שאינם כה קיצוניים בטעם שלהם. ממרח פריחולס יכול להתוסף לכל מאכל אחר כתוספת או כבסיס לטאקו או לטורטייה למי שאוהב את השעועית השחורה והמתקתקה שמתאימה לכל מאכל. הסוגים השונים של קטניות מוכרים במטבח המקסיקני מאוד כמנה בריאה מאוד ולשפע הטבעונים והצמחונים שיש לנו בישראל זה בוודאי חשוב לגיוון מקורות החלבון שלהם. טרז פזוס מציעה גם את הסוג הזה של שעועית מקסיקנית למי שרוצה להכיר טעמים נוספים משם ולגוון את התפריט שלו במנה לא חריפה בהכרח. התקשרו אלינו בהקדם ונשמח לעזור 050-8710076

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן