Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
המלצות
זירת המומחים
חדש במקרר
מאמרים מהתנור
מתכונים
סדנאות
פורטל שפים

נאצ'וס - הנשנוש המושלם

נאצ'וס הוא מאכל שמקורו במקסיקו שעשוי מטורטיות פריכות מטוגנות. הנאצ'וס מותאמים לשאת עליהם את ארבעת המטבלים המסורתיים והנפוצים במקסיקו: גואקמולה, סלסה, סלסת שמנת ופריחולס. השם והמושג נאצ'וס מתאר מנה המורכת ממשולשים של טורטייה המסודרים בערימה ומוגשים עם גבינה מותכת, פריחולס וסלסה עגבניות. מבחר של נאצ'וס טעים פריך ואיכותי תמצאו אצלנו בטרז פזוס.

חטיפי נאצ'וס – צ'יפס טורטייה עם מגוון מטבלים

בנוסף למטבלים מקסיקניים אותנטיים ניתן להגיש נאצ'וס גם עם מוס דג, פטה כבד, גבינה מותכת ומוקרמת ואף להוסיפם למרקים ולסלטים. התכונה המאפיינת את הנאצ'וס היא היכולת שלהם לספוג מהרטבים ולהישאר פריכים. הכנה של נאצ'וס מתאפשרת גם בבית ואף תוכלו לבחור בין טיגון לאפייה בהתאם להעדפותיכם וטעמכם. נאצ'וס היא מנה שמקורה בצפון מקסיקו וסגנונה הינו טקסאני – מקסיקני. המנה מורכבת ממשולשי טורטייה מטוגנים כך שלמעשה מדובר בצ'יפס טורטייה המוגש בתוספת רוטב גבינה המורכב מגבינת צ'דר ופלפל חלפניו. את הנאצ'וס מגישים כחטיף ולצדם מגוון מטבלים בהם: סלט אבוקדו, ממרח שעועית ושעועיות.

שילוב בין יצירתיות, מקוריות ואותנטיות

כיום, מנת הנאצ'וס המסורתית והאותנטית הפכה פופולרית למדי בכל רחבי העולם וגם לישראל היא עשתה עלייה לפני כעשרים וחמש שנים. המנה מוגשת במסעדות המציעות אוכל בסגנון מקסיקני, אולם גם בבתי קפה, ברים, פאבים ומסעדות המציעות אוכל ממטבחים שונים מכל רחבי העולם. המנה נחשבת לפופולרית במיוחד ואהובה על הקהל הישראלי שכן היא מאפשרת לבטא יצירתיות ולהתאימה למגוון טעמים. כך למשל, בנוסף למטבלים המקסיקניים המקוריים, מקובל להגיש נאצ'וס גם עם מוס דג, פטה כבד ועוד מגוון רטבים ומטבלים.

מומחים באוכל מקסיקני ישראלי

חברת טרז פזוס מתמחה בייצור ושיווק של מוצרי בישול, מאכלים אותנטיים וכלי הגשה ובישול איכותיים שמקורם במקסיקו. במפעל החברה מועסקים כ – 30 עובדים האחראים על ייצור של: טורטיות מקמח חיטה, טורטיות מקמח תירס, סלסות ורטבים, נאצ'וס, פריחולס, ממרחי אבוקדו ועוד. אנו עומדים לשירותכם בכל שאלה, בקשה והזמנה ונשמח להעניק לכם מענה מקצועי ושירות איכותי ביחס אישי, באחריות ובאדיבות.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן