Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
המלצות
זירת המומחים
חדש במקרר
מאמרים מהתנור
מתכונים
סדנאות
פורטל שפים

איך משיגים את התנאים האופטימליים לבשר מיושן?

המושג "יישון בשר" מוכר למרבית הקרניבורים, ורובם, אף מכירים את התהליכים שאותם עובר הבשר במטרה ליישן אותו. עבור אלה שאינם מכירים את הנושא לעומק, נסביר, כי יישון בשר מעביר את הבשר תהליך ייחודי שמקנה לו איכות ומרקם משובחים וייחודיים. לפרטים בנוגע למקרר יישון בשר פנו אלינו אל חברת “מילוא קירור חיפה בע”מ”.

מקרר יישון בשר – מדוע, בעצם, מיישנים בשר?

בשר הבקר מורכב מחלבונים, שהם החומר הבונה את שריריו. החלבונים העיקריים שבשריר קרויים אקטין ומיוזין, והם מתכווצים לאחר שחיטת הבקר, דבר המקשיח את הבשר והופך אותו לקשה ללעיסה. כאן, נעצור ונבהיר, כי לא כל נתחי הבשר זקוקים ליישון, באמצעות מקרר יישון בשר, אולם הנתחים שכן זקוקים לתהליך, כדוגמת סינטה, שייטל, ואנטריקוט, במרבית המקרים, לא יהיו טעימים ורכים דיים לאכילה, אלא, לאחר שיעברו את תהליך היישון הנכון עבורם.

מהו יתרונן של המסעדות על פני יישון הבשר הביתי?

חשוב לדעת, כי כלל אין זה פשוט להכין את הבשר בבית בטעם ובמרקם הדומים לזה שמהם אנחנו נהנים בעת אכילתם במסעדה בשרית. למעשה, אחד מהיתרונות המובהקים שעומדים לצידם של שפים המתמחים בהכנת בשר או של מסעדות בשרים הוא השימוש בציוד המתאים – מקרר יישון בשר.

מתאים גם לבית

מאחר ויישון אולטימטיבי של הבשר דורש שהייתו בתא או במקרר שאינם נפתחים לעיתים קרובות, במרבית המקרים, המקרר הביתי שלנו לא יתאים לצורך כך, ולכן, מקרר יישון בשר של מסעדה, כלומר – מקרר שהינו ייעודי ומשמש, אך ורק, לצורך כך, יצליח להפיק תוצאות טובות יותר מאלו הביתיות. הקפדה על הטמפרטורה הנכונה, אף היא משחקת תפקיד משמעותי ביישון הבשר, ומהווה עוד סיבה לכך כי עדיף שיישון הבשר ייעשה על ידי מקצוענים המתמחים בכך. אמנם, בשוק ישנם כיום לא מעט דגמי מקררים ביתיים ליישון בשר, אבל הם עלולים להוות הוצאה גדולה למדי, אם אינכם משוגעים אמיתיים לדבר.

אם אינכם משוגעים לדבר או מקצוענים ביישון בשר, עדיף שתשאירו את עניין יישון הבשר לאנשים המתמחים בכך, ומהסטייק המיושן שלכם אנטריקוט, שייטל, סינטה וכד', תוכלו ליהנות במסעדת בשרים טובה ואיכותית. לפרטים נוספים על מקרר יישון, פנו אל חברת “מילוא קירור חיפה בע”מ” מהמובילות בארץ בענף הקירור התעשייתי ונמצאת בתהליך צמיחה מתמיד. החברה מתמחה בייבוא, שיווק ומכירה של מקררים ומקפיאים מסחריים מתוצרת מיטב החברות האירופאיות.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן