Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
המלצות
זירת המומחים
חדש במקרר
מאמרים מהתנור
מתכונים
סדנאות
פורטל שפים

שפים לאירועים מיוחדים

מי לא אוהב לאכול? כולם אוהבים להתפנק במסעדות טובות, באירועים, במלונות (העיקר לאכול בחוץ) ולא לבשל. אין יותר כיף מלהרגיש כמו מלך לערב אחד, מבלי לטרוח, לרוץ לקניות ואז לעמוד במטבח שעות ולהזיע. וכול זאת בכדי שבסוף תצא ארוחה מרשימה, אבל למי כבר יהיה כוח לאכול אותה. יתרה מזאת תמיד באירועים מיוחדים רוצים שהכול יהיה מושלם, המיקום, האווירה, מוזיקת הרקע, והכי חשוב התפריט שחייב להיות עשיר, מפתיע ומקורי, אחרי הכול לא כול יום חוגגים משהו. אז במקום לנסות ולהיות יצירתיים ולשבור את הראש שהאוכל יתאים למעמד, כול שיש לעשות הוא להזמין שף פרטי.

מחד, זה נראה מוגזם מעט להזמין שף שיבשל במיוחד, ומנכרת המחשבה שבטח גם העלויות הן לא זולות אחרי הכול מדובר בשף. מאידך, חוויה קולינארית שכזו לעולם לא תשכח ואכן היא חוויה של פעם בחיים, מה עוד שהרי לא לכול אירוע מזמינים שף אלא רק למשמעותיים ביותר ומהם?

באם מדובר באירוע רומנטי בו לדוגמה הגבר יכרע ברך למול בת זוגתו ויפתח את הקופסא לה ייחלה במשך כל כך הרבה זמן, מעמד זה מחייב שף פרטי. ראשית ניתן לערוך את הכול בבית, השף מגיע עם כול הציוד הדרוש (זאת כמובן לאחר שתוכנן תפריט האוכל מראש) ומביא עמו גם את האווירה. עריכת השולחן חשובה לא פחות-בעזרת נרות, כלי הגשה מרהיבים, סידורי פרחים קטנים וכובשים המונחים על מפה דקורטיבית. כול אלו הופכים את האירוע למיוחד ומשמעותי אף יותר.

השף יגיע מבעוד מועד להכנת הארוחה, כך שכשהאישה תכנס דרך הדלת פיה יפער לאין שיעור, והתרגשות עצומה תאחז בה. סידור המנות בשלל הצבעים בצורה אסתטית, המגוון, המקוריות והכי חשוב הטעם, יהפכו את הערב הזה לחוויה קולינארית מהסרטים.

עם מוזיקת רקע מתאימה, לא תרצו להתעורר מהחלום הזה. כמובן שאת מיקום האירוע ניתן לשנות, היתרון הגדול שהשף מגיע לאן שרק תבקשו. באם רוצים לקחת אירוע רומנטי צעד אחד קדימה ניתן לשכור יאכטה ולצאת לשייט וגם כאן מגיע השף עם כול הציוד, האוכל וכמובן יין איכותי בכדי להוסיף עוד רומנטיקה לאירוע אפשר להזמין גם כנר שינגן, זה רק יכול לתרום. לאלו הרוצים להתפנק גם כאשר הם מטיילים בארץ ובחו"ל, גם כאן שף הוא פתרון מתאים שידאג עבורכם לארוחות גורמה מן הטובות שיש, מה יותר כיף לאחר יום של טיול בטבע לחזור לצימר, לווילה השכורה או לשטח וליהנות מארוחה בלתי נשכחת. אם מדובר בטיול של מספר ימים אסור לשלול את האפשרות שהשף יהיה צמוד לאורך כול הזמן.

אירועים מיוחדים נוספים הם כמובן בר או בת מצווה, ימי הולדת, ערבי נשים, מסיבת רווקים או רווקות, מסיבת פרישה, חתונת כסף או זהב, ברית מילה וכדומה. התענוג בהזמנת שף פרטי, שהתפריט מוחלט מראש ואין סוף לאפשרויות החל מאוכל בשרי, חלבי, אסייתי וכלה בסושי בר, צמחוני, קינוחים, שהרי בכול אלה נחבא עולם ומלואו. כמובן שיין איכותי הוא מצרך חובה בארוחת גורמה שכזו, מה שבטוח שצורת ההגשה, האווירה האופפת את האירוע, מוזיקת הרקע ,האנשים ובראש ובראשונה אוכל בטעמים שאף פעם לא עברו בחך שלכם יהיו חוויה שלאחריה החזרה למטבח ולבישולים תהיה כמעט בלתי אפשרית. כאן גם המקום לנפץ את המיתוס כי שף פרטי הוא בהישג ידם רק של האמידים, כיום ניתן להזמין שף פרטי ולהתאים את התפריט וכול השאר לכיסו של כול אחד.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן