Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
המלצות
זירת המומחים
חדש במקרר
מאמרים מהתנור
מתכונים
סדנאות
פורטל שפים

שף פרטי למסיבת רווקות

רווקות ואוכל טוב זה תמיד דבר שמשתלב טוב ביחד. לא, אני לא מתכוונת לקערת בן אנד ג'ריס כשנפרדים מהחבר אלא למקבץ חברות טובות שנפגשות ומתחילות להשתולל עם מתכונים. אם נשים רגע את הסטיגמות בצד, הסיכוי שיקרה ערב גברים שיושבים ומכינים ארוחת תענוגות הוא קטן יותר מהסיכוי שזה יקרה בצד הנשי. ישבנו וחשבנו על הפעלות רבות שניתן לשלב במסיבות רווקות. כן, כן , חשפנים יכולים להגיע, יש גם שלל הפעלות שניתן למצוא בהפעלות למסיבות הרווקות החל מסדנאות מיסטיקה,אסטרולוגיה ומה לא. אך מה יותר טוב מלשלב אוכל טוב במסיבת רווקות וגם לעשות מזה אחלה קטע. שפים במסיבות רווקות- מסיבה עם סיפוק!!

אחרי ההכרזה של כול זוג על נישואיהם וקצת אחרי מסיבת האירוסים שעדיין מקובל לערוך אותה, למרות שבשנים האחרונות זה קצת הולך ודועך בעיקר אצל החילונים, מגיעה המסיבה הגדולה – הפקה שהיא מעין מיני חתונה רק הפעם הארגון מוטל לא על החתן והכלה אלא על החבר או החברה הטובים ביותר והזוג המאושר מה שנקרא מגיע רק לתוצר המוגמר.

בחלוף השנים מסיבת רווקות או רווקים זה אירוע שצבר תאוצה בצורה מסחררת. תמיד המארגנים רוצים שהערב הזה יהיה בלתי נשכח, מקורי ואטרקטיבי מלא בהפתעות והעיקר שהכלה או החתן ייצאו מרוצים. המבחר למה אפשר לעשות במסיבת רווקות מתחיל בערך כבר ביום בו הזוג הודיע על תאריך החתונה, אחרי שמארגנת המסיבה צוידה ברשימת המשתתפות, שזה כמובן החלק הקל להודיע לכולן איפה להיות, מתי ומה עליהן להביא היא צריכה להתחיל לבנות את הערב ושחס ושלום הוא לא יהיה מייגע, מביך או משעמם. בגלל שמסיבת רווקות נעשה אירוע כל כך משמעותי וחשוב גם ההפעלות לערב שכזה הפכו למגוונות ומקוריות יותר, כך שההיצע רב מאוד וכול שנותר למארגנת הוא לבחור וליישם.

ארגון האירוע

ראשית, עליה לעשות הערכת מצב של מי החברות שייטלו חלק במסיבה כדי שההפעלה שבה היא תבחר לא תיצור אי נעימות עבור חלק מהן. שנית, מיקום המסיבה איפה הכי מתאים ונוח לערוך אותה כמובן שהרבה פעמים המיקום ייבחר בהתאם להפעלה. הפעלה חדשה שהחלה לחלחל גם למסיבות רווקות היא הפעלת שף, זוהי הפעלה מהנה, מצחיקה ובהרבה מקרים לא צפויה, הכוונה שהכלה יודעת שבמהלך המסיבה ממתינה לה הפתעה וחושבת שבטח זה יהיה חשפן, רקדנית בטן או סקסולוגית מגלה שף במקום כול אלה.

ועכשיו לעניינים, ראשית יש לבחור מיקום המתאים להפעלה שכזו, בית גדול, ניתן לשכור וילה, יאכטה, צימר וכדומה. לאחר שהבנות התמקמו, ערכו סבב היכרות ביניהן ונתנו לכלה מתנות וכמובן החלו לשתות יגיע השף שמראש בנה עם מארגנת המסיבה את תפריט האוכל.

הפעלות שף

אפשר להפוך את הסיטואציה למשעשעת יותר ולערוך סדנת בישול, הבנות תתחלקנה לקבוצות קטנות וכול קבוצה תכין משהו אחר בהדרכתו של השף כמובן, או שהוא ייתן אתגר לכול קבוצה סוג של מאכל שמעולם לא הכינו, ואחר כך כולן תשבנה לארוחת ערב שהן עשו במו ידן. זה חלק אחד בהפעלה, בחלק נוסף השף ייתן הרצאה קצרה על תזונה נכונה, אילו מאכלים כדאי להכין ומתי, ירעיף עליהן מתכונים מיוחדים ומקוריים, אחרי הכול זה ידוע שהדרך לכבוש גבר היא דרך האוכל.

כאן המקום בו הבנות יכולות לשאול שאלות, עצות ולקבל טיפים לכול מיני מאכלים, ככל שהדמיון יותר מפותח כך יותר טוב אילו רטבים כדאי למרוח על הגבר, וכדומה. הבנות יכולות גם לחלוק אילו מאכלים הן מכינות – מה שנקרא להחליף מתכונים והשף רק יוסיף שיפורים לכך. לאילו שאינן יודעות לבשל ולא חסר נשים כאלה סדנא שכזו רק יכולה לתרום להן.

אחרי ההרצאה וסדנת הבישול, הארוחה עצמה והרבה אלכוהול זה הזמן לעבור לתחרויות ומשחקי שף כדוגמת לכסות את עיניהן של 2 בנות או רק של הכלה ולתת להן לטעום משהו והן תצטרכנה לנחש מה זה, כמובן שככל שזה יהיה יותר מגעיל ככה זה יותר מצחיק. ניתן לשלב משחקי פנטומימה של לתאר מאכל כזה או אחר והמנחשת נכונה תזכה בשוט של וויסקי, משחקי אסוציאציה הקשורים לאוכל ולסקס ושוב המקורית ביותר תזכה בפרס.

משחק נוסף שניתן לקיים הוא לתת לאחת המשתתפות או יותר מספר מוצרים ומהם בזמן קצוב היא תצטרך להכין משהו, כמובן שכדי שזה יהיה מצחיק יותר המוצרים לא יהיו כלל קשורים אחד לשני. אפשר לערוך מעין תחרות שירים בה הבנות תבחרנה שיר מוכר ותצטרכנה לשנות את המילים כך שהכול יסתובב סביב אוכל. את משחקי האוכל ניתן לשלב כשהאוכל מתבשל כדי שלא ישעמם באמצע, או לפני שמתחילים לבשל ולהמשיך בהם אחרי הכול.

לאט לאט ככל שהאלכוהול עולה לראש יש צורך במשהו מתוק, אז או שהדברים המתוקים נקנו מראש או שהבנות שכבר איבדו פוקוס יתחילו לגלגל כדורי שוקולד וכדומה זה יכול להיות משעשע. אחרי כול זה בטוח שהבנות לא תכנסנה למטבח בימים הקרובים.

כמה טיפים לסיום

אסור לשכוח חייבים להסריט את הערב הזה כדי שיישאר זיכרון משעשע. כמחווה למסיבה אפשר לערוך מעיין חוברת מתכונים קצרה, פרקטית ומקורית שאותה יכינו מראש מארגנת המסיבה והשף, ככה באמת כל אחת תצא עם משהו ביד. התפריט שבוחרים להכין עדיף שיהיה בנוי ממוצרים לא כל כך יקרים ולקחת בחשבון אם בקרב המשתתפות יש כאלה השומרות כשרות או אלרגיות למאכל מסוים כדי למנוע מצב לא נעים. אפשר גם לצלם סרט קצר בו ישתתפו הורי החתן והכלה והחתן עצמו בו הם ידברו על כישרון הבישול שלה, מה מכינה ואם בכלל היא יודעת לבשל זה רק יוסיף צחוק לאווירה.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן