Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
המלצות
זירת המומחים
חדש במקרר
מאמרים מהתנור
מתכונים
סדנאות
פורטל שפים

שף פרטי למסיבות ילדים

בעולם בו מסיבות הילדים שלנו הן כבר יותר הוצאת כספים גדולה מאוד הכוללת הפעלות נחשקות, אמנים שמגיעים לשמח את הילד והרבה כאב ראש לאמא בהכנת האוכל למסיבה, החל טרנד בשנים האחרונות בו מזמינים שף למהלך מסיבת היום הולדת ומכינים ארוחה – לפעמים בעזרת הילדים כחלק מההפעלה – עם השף.

הפעלות שף לילדים במסיבות ימי הולדת

מנה ראשונה

להורים שאוכלים גורמה לרוב יש ילדים שרוצים לאכול גורמה. במקרה הזה השף מסביר לילדים על כל מנה לא רק איך עושים אותה אלא גם מה המקור שלה כך החוויה גם לימודית. במידה ואתם בוחרים בשף לארוחות גורמה, עדיף לפעילות של טעימות. היות וילדים הם אכלנים בעיתיים, עדיף שיהיו מבחר של מנות קטנות כך שהם יוכלו לבחור מה הם רוצים לאכול. חשוב לזכור מבעוד מועד להגיד לשף מה הילד שלכם לא אוכל בכלל, כך שלא ייווצר מצב שילדיכם לא אוכל בצל לדוגמא וכל המנות הם על בסיס ירק זה בדיוק. להפעלה כזאת גם אתם אני בטוחה, תשמחו להצטרף.

שימושי

בתור הורים אחד התפקידים העיקריים שלנו הוא ללמד את ילדינו איך להסתדר כשאנחנו לא שם. אמא שלי לדוגמא לא ידעה להכין חביתה כשהתחתנה, אני מאשימה בעיקר את אמא שלה… שף שילמד אתכם לבשל אוכל שימושי, קל להכנה ובטוח לבישול לילדים ידאג כי ילדיכם לא ימצא את עצמו בסיטואציה נחמדה שכזאת. הפעלה שכזאת היא גם השקעה עתידית שכן ילדכם יוכל להכין לפחות ארוחות בסיסיות לבדו ואולי גם יתחיל לפתח עניין בבישול ולפנק אתכם…

אותנטי

הטרנד האחרון בעולם המסעדות הוא האוכל האותנטי. אנו רואים מסעדות עדתיות אשר צצות היום כמו פטריות אחרי הגשם וגם לימי ההולדת הטרנד הגיע. במידה ואתם בוחרים ללכת על הפעלה שכזאת פרוסות לפניכם שני אופציות.

האחת- שף המתמחה באוכל עדתי של העדה לה שייך ילד היום הולדת. כך תוכלו להעשיר את הידע לא רק שלו לגבי מקורותיו אלא גם את מעגל הידע של חבריו בנושא.

האפשרות השנייה- אוכל אותנטי אינו קשור בכלל בעדה לה שייך הילד.

היות ואוכל מסותרי עדתי, לרוב ההורים מכינים בבית או שהילד מכיר מארוחותיו אצל סבא וסבתא, שף המלמד אותו על הנושא אינו הכרחי ואף כדאי שאתם תלמדו אותו על מקורותיו ולא אדם זר. לעומת זאת על ידי בחירה של פלטה אותנטית שלכם , תוכלו לאפשר לילדיכם להרחיב אופקים וללמוד על תרבות אחרת.

למי שרוצה להעמיק את החוויה אפשר לעשות מעין סיור קולינארי מסביב לעולם, כלומר, השף יבשל אוכל מסורתי של מדינות שונות, ייתן הסבר לא רק על האוכל אלא גם על המדינה והתרבות ממנה הוא בא. חוויה לימודית מעין זאת יכולה להיות מאירת עיניים גם בשבילכם.

לבריאות

השמנת יתר הפכה להיות המחלה מספר אחת במדינות מתועשות. ימי הולדת תמיד נחשבו לחגיגה של אוכל ושחיתות אבל אין הדבר הכרחי.

היום בעידן בו המודעות למראהו של הגוף ושלמותו עולה והגיל בו הנושא נכנס למודעות יורד, חשוב מאוד ללמד את הילדים לאכול נכון. אולם, חשוב מאוד שהילד יבין לא רק את החשיבות של אכילה נכונה אלא גם יפנים כי אוכל בריא יכול להיות גם אוכל טעים ואין דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר להביא שף המתמחה באוכל בריאותי לחגיגת יום ההולדת. השף יוכל להסביר לילדים על חשיבות האכילה הנכונה והשמירה על הגוף כבר מגיל צעיר. למרות שהמחשבה הראשונה שתעלה בראשכם היא כי שף שכזה יכין לילדים סלטים וקציצות קישוא , אין זה המצב. שפים המתחים באוכל בריאות בכלל ובאוכל בריאותי לילדים בפרט יכולים להכין מאפים, עוגות ואפילו קינוחי שוקולד במעט קלוריות.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן