Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
המלצות
זירת המומחים
חדש במקרר
מאמרים מהתנור
מתכונים
סדנאות
פורטל שפים

שף פרטי לאירועים

אוכל. כן כן אוכל. מי לא אוהב אוכל, או יותר נכון, מי לא אוהב לאכול. מעבר לכך שאוכל ושתייה הם צרכים קיומיים, בני האדם הפכו במשך השנים את הצורך באוכל ושתייה, להרבה מעבר לצורך קיומי. יותר מכך, אם פעם היו טבחים, היום כולם שפים. מה ההבדל? אני משער שההבדל העיקרי הוא באופן ההגשה, הטעמים והמתכונים הייחודיים לכל שף ושף. שף גורמה למעשה, הוא אדם בעל ידע בתחום המזון והמשקאות. ככל שהידע באוכל ובבישול גדול יותר כך גם גדלה החוויה הקולינארית.

הפעלות שף לכל אירוע

בואו נגיד שאתם מתכננים אירוע, לא משנה כרגע איזה, אבל אתם רוצים שלאורחים שלכם, ואולי גם לכם תהיה חוויה ייחודית של אוכל וחגיגה של טעמים. בכל מקרה תהיו צריכים להזמין אוכל. אז במקום להסתפק בקייטרינג קונבנציונאלי, יש אפשרות להזמיןשף פרטי לאירוע שלכם.

חווית הבישול למעשה מתחלקת לשניים, אפשרות אחת היא לערוך סדנא של בישול, כאשר גם אתם נוטלים חלק בהכנת האוכל, תוך כדי שאתם לומדים קצת בישול או מעשירים ידע קודם. האפשרות הזו יכולה גם להוות הפעלה ייחודית למסיבת רווקות או מסיבת רווקים.

עוד באותו עניין יש גם את האפשרות לערוך סדנא חלבית, שבה תכינו ביחד שלל תופינים ושוקולדים לקינוח. אפשרות שנייה מציעה לכם מופע שף, ויש גם כאלה שמשלבים את מופע הבישול עם סטנדאפ, השף מבשל לעיני האורחים וגם מצחיק אותם על הדרך. מה שמייחד את הפורמט של השף הפרטי, הוא שאתם בעצמכם מרכיבים את התפריט ובוחרים את חומרי הגלם.

סוגי שפים פרטיים – ארוחה לפי הזמנה

זו יכולה להיות ארוחת דגים, אם החברה הם קבוצה של יורדי ים או משהו כזה, או שזו יכולה להיות ארוחת בשרים אם יש קבוצה של אוכלי בשר. ישנה גם אפשרות להזמין שף המתמחה בסושי, אם אתם בקטע של סושי, או פירות ים. צורת הגשת האוכל מתחלקת גם היא לכמה מישורים.

באירוע יוקרתי משהו, בחצר של איזה ווילה גדולה או משהו בסגנון, אתר שפים ואתרים אחרים מציעים לכם אירוע סביב שולחן, תפריט ייחודי והגשת האוכל לשולחן עם חוויה של מסעדת יוקרה, הסוג השני עדיין מציע את הבישול של השף הפרטי, אבל זה מתבצע בצורה של בופה.

מה שבאמת הופך את השפים הפרטיים לאקסקלוסיבי, הוא שהשף, חומרי הגלם והמופע עצמו מגיע אליכם לכל מקום שתרצו. אם הזכרתי קודם את חצר הווילה, אז אם יש לכם אפשרות לווילה, כיף לכם. אם לא זה יכול להתבצע על שפת הבריכה, על חוף הים, חורשה נחמדה או סתם אצלכם בסלון. ניתן להזמין שף פרטי גם אם מדובר על אירוע קטן יותר והרבה יותר מצומצם.

אם אתם רוצים להפתיע את האישה בארוחת גורמה זוגית בסביבה מוכרת, נא הזמינו את השף הפרטי אליכם הביתה. ואם אתם יודעים מה האוכל האהוב עליה (אם כן כל הכבוד!), דאגו לכך שהשף יכין במיוחד עבורכם ארוחת גורמה במטבח ביתכם.

הפתעה מסוג זה גם תבטיח ביקור בחדר אחר בבית…

אתם יכולים גם לצאת להפלגה רומנטית ביאכטה אותה תשכירו, וארוחת גורמה עם שף על הסיפון, תהיה הדובדבן שבקצפת.

ימי הולדת, מסיבות הפתעה, ארוחת גורמה זוגית, אירוע גדול, בר יוקרתי, כל זאת אצלכם בבית או בכל מקום אחר. רק תבחרו ותיהנו.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן