Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
המלצות
זירת המומחים
חדש במקרר
מאמרים מהתנור
מתכונים
סדנאות
פורטל שפים

קייטרינג בשרי לכל אירוע

כמה ימים לפני החתונה, נערכת לכלה לעתיד מסיבת רווקות בה חוגגות החברות של הכלה יחד איתה את סיום הרווקות ותחילת חיי הנישואין. חגיגות אלו נערכות במגוון של סגנונות ומיקומים, בהתאם לרצון ולאופי של הכלה. בימי הקיץ, שהשמש יוצאת ונעים בחוץ,  רבות בוחרות לארגן מסיבת רווקות בחוף הים. חוף הים מהווה מיקום אידיאלי, שכן הוא משלב בין החוף עליו ניתן לרקוד, לשבת, לאכול ולהנות יחד עם המים שמהווים אטרקציה נוספת. אחד המרכיבים החשובים במסיבת רווקות הוא שולחן האוכל ולכן רבים משקיעים בקונספט בו בוחרים. לאירוע עם אוכל בשרי, שולחן המציע מגוון בשרים לצד סלטים ורטבים, יספק חוויה ייחודית וטעימה. בנות המארגנות מסיבת רווקות בצפון, יכולות להזמין שולחן שוק בשרי בצפון שיגיע חם וטרי הישר למסיבת רווקות.

מאכלי הבית הוא עסק המתמחה במתן שירותי קייטרינג איכותיים וביתיים, לכל אירוע וחגיגה.  מאכלי הבית מספקים אוכל טרי, איכותי ובעל תעודת כשרות ללקוחות פרטיים ועסקיים והופכים כל אירוע להצלחה.

אירועי חברה

מקומות עבודה רבים מבינים כי גיבוש העובדים, יציאה מהשגרה ועשייה של פעילות שכולה כיף הכרחית לשם רווחתם, שביעות רצונם ותחושת המחוברות אל החברה המשפיעה באופן ישיר גם על התפוקה שלהם והיענותם לעבודת צוות. מסיבה זו, אירועי חברה הפכו לפופולריים בשנים האחרונות – מסיבות עם מוזיקה, אוכל טעים ושתייה יחד עם פעילות מגבשת בעיקר. כל אלמנט במהלך האירוע חשוב להצלחתו שכן כל מרכיב הופך את החוויה לשלמה- גם האוכל. אירועי חברה המתרחשים באזור הצפון יכולים לפנק את העובדים שלהם על ידי שולחן שוק בשרי בצפון שיספק חוויה קולינרית ברמה גבוהה ואיכותית, ויציע שפע של ברשים סלטים ורטבים טעימים ומפנקים.

פתרון לחגים

שולחן עמוס באוכל טעים, איכותי ומפנק הוא פינוק אמיתי לכל אירוע. לצד המסורת חגים יהודיים וישראליים רבים מלויים בארוחות חג, עם המאכלים הייחודים שלהם. על מנת להגיש ארוחה טעימה לאורחים, רבים עומלים מספר ימים על ארוחת החג, החל מהכנת התפריט, דרך קניית המצרכים ועד הכנתו במשך מספר שעות בערב החג. בשנים האחרונות נוצר טרנד חדש של הזמנת אוכל עבור החג מקייטרינג איכותי אשר מוריד את נטל הבישולים לעת החג. משפחות בצפון למשל, יכולות להנות מקייטרינג איכותי המספק שולחן שוק בשרי בצפון וכך להנות מאוכל טעים בערב החג ללא הטרחה.

מאכלי הבית הוא עסק המתמחה בשירותי קייטרינג ביתיים, איכותיים וכשרים לכל אירוע- קטן כגדול, פרטי או עסקי.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן