Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
המלצות
זירת המומחים
חדש במקרר
מאמרים מהתנור
מתכונים
סדנאות
פורטל שפים

קולינריה ישראלית בעיר הגדולה

בעודכם תוהים מה היא קולינריה ישראלית, שפים ישראלים ממלאים את העיר ניו יורק ומייצגים בכבוד את הקולינריים הישראלית בתפוח הגדול. ועצה קטנה מנהורה טורס – אחרי שהזמנתם כרטיס טיסה לניו יורק תדאגו גם לשריין מראש מקום במסעדות.

  1. אייל שני – מזנון

מסעדת "מזנון" המפורסמת של אייל שני החלה את דרכה באבן גבירול בת"א והיום הפכה המסעדה לרשת מצליחה הכוללת כ- 7 סניפים בכל העולם, בניהם בוינה, מלבורן וכמובן ניו יורק. הטעמים במסעדה מאוד מחוברים לחך הישראלי וגם אחרי שעות ארוכות של טיסה לניו יורק יגרמו לכם להרגיש בבית. המסעדה בניו יורק נפתחה בינואר 2018 ומאז ועד היום מהווה שגרירה קולינרית מרשימה הגורפת מחמאות ממגוון גופי תקשורת בינלאומיים.

מה בתפריט? כאן תקבלו אוכל שהוא סיפור המסתיר עולם ומלואו. המנה המפורסמת ביותר של אייל שני היא מנת הכרובית המוגש בשלמותה לאחר שנאפתה בתנור עם תוספות מיוחדות.

כתובת: 435 W 15th St, New York, NY 10011, ארצות הברית

  1. מאיר אדוני – Nur

מסעדה מוכרת נוספת של שף שהפך בשנים האחרונות לכוכב טלוויזיה מוכר, היא מסעדת "נור" של השף מאיר אדוני. המסעדה מגישה מנות מזרח תיכוניות מודרניות המשלבות טעמים מוכרים טובים מישראל עם נגיעות חדשות ומיוחדות. המסעדה נפתחה במנהטן באפריל 2017 כשלשף עוד 3 מסעדות בישראל – מסעדת דוניא, לומינה ובלו סקיי.

מה בתפריט? חלק מהמנות הן המנות המוכרות של מאיר אדוני ממסעדותיו שהיו בארץ כגון הלחמים ממסעדת המזללה, קובנייה עם עריסה, קינוח גבעות ירושלים ועוד.

כתובת: 34 East 20th Street, ניו יורק, ארה"ב.

  1. עינת אדמוני – taim

עינת אדמוני היא אחד מהקולות הקולינריים הבולטים והוותיקים של המטבח הישראלי באמריקה. היא מוכרת בזכות לא מעט מסעדות אותם ניהלה ומנהלת בעיר בניהן רשת הפלאפל TAIM. זה המקום ליהנות מטעמים ישראליים אמתיים ומוכרים ומשם תוכלו להמשיך למסעדת "בלאבוסטה", מסעדה ישראלית נוספת של השפית.

מה בתפריט? ובכן, כל חובב פלאפל יודע שבפלאפל הכי חשוב שיהיה טרי, חם ועם התוספות הנכונות וזה בדיוק מה שמחכה לכם כאן.

כתובת: מגוון סניפים ברחבי העיר.

 

  1. ניר מסיקה – "תמנע"

אחרי שעות של טיסה לניו יורק, אין כמו להתרפק על טעמי הבית באחת מהמסעדות הישראליות המצליחות בעיר – תכירו את מסעדת תמנע. המסעדה שוכנת בלב האיסט ווילג' של מנהטן ומביאה לאזור משב רוח מרענן של אוכל איכותי הגורף מחמאות מהמבקרים.

מה התפריט? תתכוננו לטעמי המזרח התיכון עם פאן יוקרתי כמו הקובנייה המוגשת עם תוספות מעוניינות, מגוון דגים ויינות ישראליים.

כתובת: St Marks Pl 109, ניו יורק.

  1. אורי שפט – מאפיית "לחמים"

היישר מרחובות תל אביב, אל ניו יורק מגיש לכם אורי שפט את מאפיית Breads Bakery . המאפייה מהווה סיפור הצלחה וכיום יש לה 3 סניפים ברחבי ניו יורק זאת בנוסף לסניפים של בארץ.  במקום נאפים כ- 30 סוגי לחמים, מגוון פוקאצות, קישים, עוגות ועוד טעמים שיזכירו לכם שלמרות שביליתם שעות בטיסה לניו יורק ואחרי שהגעתם לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, ישראל היא מעצמת קולינריה בינלאומית שאפשר רק להתגאות בה.

מה בתפריט? תתכוננו לעוגת שמרים שוקולד שהוכתרה לעוגת השוקולד הטובה ביותר בניו יורק ע"י מגזין People magazine.

כתובת: למאפייה 3 סניפים ברחבי העיר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן