Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
המלצות
זירת המומחים
חדש במקרר
מאמרים מהתנור
מתכונים
סדנאות
פורטל שפים

פולי קפה: אילו סוגים קיימים בשוק?

כאשר אנו מדברים על פולי קפה, מה ישר עולה לכם לראש? לא מעט מהאנשים מדמיינים סוג אחד בלבד שאותו ככל הנראה יצא להם לטעום. אך למען האמת קיימים סוגים שונים של פולים, כאשר כל אחד מהם מביא איתו יתרונות אחרים. אז אם אתם מאלה שאוהבים להתנסות, שווה לכם לבחון את כל הסוגים של פולי הקפה. מאוד יכול להיות כי אחרי שתתנסו תמצאו את עצמכם מוציאים את הטעם האידיאלי עבורכם. לא בטוח שפול הקפה שאתם מעדיפים היום יהיה זה שתעדיפו גם מחר.

פולי ערביקה

אם אתם מכירים סוג מסוים של פולי קפה זה ככל הנראה פולי ערביקה. הפולים הללו מגיעים אלינו מדרום אמריקה, כאשר ברזיל היא היצואנית הגדולה ביותר. הטעם של פולי הקפה הללו הוא טעם מתוק יותר בהשוואה לקפה שאותו אנו מכירים. האפשרות הזאת מיועדת עבור כל אלה שלא אוהבים פולים חזקים שמביאים טעם חזק. יש כאלה שאוהבים לשתות את פולי הקפה הללו בתור קפה קר ולא רק בתור קפה חם.

פולי רובוסטה

עוד פולי קפה פופולאריים מאוד הם פולי רובוסטה. בשונה מפולי עריבה, פולי רובוסטה מביאים איתם טעם חזק מאוד של קפה. המרירות היא שם המשחק בסוג הספציפי הזה של פולי הקפה. כמובן שהיא מיועדת עבור כל אלה שאוהבים את הקפה שלהם חזק ודומיננטי. רמת הקפאין בפולי הקפה הללו גבוהה מאוד, והיא מביאה איתה תועלת רבה. כמובן שאם אתם נשארים לעבוד עד שהשעות הקטנות של הלילה, הקפה הזה יכול להשאיר אתכם ערניים.

פולי אקסלסה

כעת אנו מתחילים לדבר על פולי הקפה הפחות פופולאריים, כאלה שאולי לא יצא לכם להכיר. פולי קפה אקסלסה גדלים ביבשת אסיה, בשונה מפולי הקפה האחרים שגדלים בדרום אמריקה. הטעם של פולי הקפה הללו הם טעם פירותי, כזה שלא יהיה מתאים לכל אחד. אך מי שעד כה לא התחבר לסוגי קפה אחרים, מאוד יכול להיות שהוא יתחבר לפולי הקפה הללו. הם מאוד שונים מכל מה שיצא לכם לטעום נכון להיום. יש כאלה שאחרי שהם טעמו את הקפה הזה מוכנים לשתות רק אותו.

פולי ליבריקה

פולי קפה ליבריקה מאוד נדירים מכיוון שהם צריכים תנאי גידול מאוד מסוימים. העלות של פולי הקפה האלה תהיה בהתאם מכיוון שלא כל כך פשוט לייצר אותם. הטעם של הפולים הללו הם טעם של פרחים ביחד עם פירות, מזכירים את פולי אקסלסה. אך הטעם של פולי הקפה הללו שונה מכל מה שיצא לכם לטעום עד כה. יש כאלה שמתמכרים לטעם של הפולים הללו ולא מוכנים להחליף אותם באף פולי קפה אחרים. המדינה המובילה לייצור ומכירת פולי ליבריקה היא הפיליפינים, אך תוכלו למצוא אותם בעוד מדינות ביבשת אסיה.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן