Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
המלצות
זירת המומחים
חדש במקרר
מאמרים מהתנור
מתכונים
סדנאות
פורטל שפים

על מה חשוב להקפיד כשמעניקים בוצ'ר עם חריטה במתנה?

בעידן שבו ישראלים רבים מבלים זמן רב במטבח, עמלים על הכנת מטעמים מכל הסוגים, אין פלא שמוצרים מהתחום הקולינרי הפכו למתנות פופולריות. בפרט ישנה האופציה של בוצ'ר לבשר, וליתר דיוק בוצ'ר עם חריטה שמאפשרת יצירת מתנה אישית מאוד ולכן גם מרגשת. בעמוד זה תמצאו טיפים שיעזרו לכם להעניק את המתנה המרשימה ביותר.

התאמה למקבל או מקבלת המתנה

בוצ'ר עם חריטה יכול להתאים כמתנה ליום הולדת של אח, בת דוד, חבר טוב, קולגה לעבודה וכו'. זוהי גם מתנה מוצלחת למפקד שמשתחרר מהצבא או כהכרת תודה על עזרה מכל סוג שהוא שקיבלנו מאדם מסוים. גם כשמחפשים מתנה לחג, ובמיוחד פסח וראש השנה, בוצ'ר לבשר הוא אופציה שכדאי לקחת בחשבון – בתנאי שהיא מתאימה למקבל או מקבלת המתנה. שני הקריטריונים הרלוונטיים הם חיבה לעשייה קולינרית וכמובן אכילת בשר (מן הסתם הבאת בוצ'ר לצמחונים ולטבעונים תייצר אי נעימות של ממש, וכדאי לבדוק מראש).

איך בוחרים בוצ'ר לבשר?

בחירת בוצ'ר לבשר, עם או בלי חריטה, מבוססת על 3 שיקולים. השיקול הראשון הוא גודל קרש החיתוך, כשטווח המידות המקובל הוא 40-70 ס"מ. באופן טבעי בוצ'ר רחב נוח יותר לעבודה ומהווה גם מתנה מרשימה יותר, אבל במטבחים קטנים הוא עלול להרגיש מסורבל.

השיקול השני הוא העץ שממנו מיוצר הבוצ'ר. האופציות הטובות ביותר הן סיסם הודי (שגדל בישראל), אלון אירופאי ואגוז אפריקאי. שלושת העצים האלה מעניקים לקרש מראה מרשים מאוד ובנוסף הם מתאפיינים בעמידות גבוהה. השיקול השלישי הוא צורת הקרש.

בוצ'ר עם חריטה שמשמש גם להגשה

כאמור הצורה של בוצ'ר עם חריטה מהווה גם היא שיקול מרכזי בבחירה. לצד האופציה ה"רגילה" של קרש בצורת מלבן, ישנם גם בוצ'רים אליפטיים וגם כאלה בעלי צורה אמורפית. הצורה הלא מוגדרת, ואפילו הפראית משהו לעיתים, מקנה לקרש מראה ייחודי ומעניין, ולכן אם מחפשים בוצ'ר שישמש גם להגשה כדאי לשקול את האופציה הזו.

מידת העמידות של קרש החיתוך ושל החריטה

מתנה שתשמש את מי שמקבל או מקבלת אותה במשך שנים רבות תעניק כמובן מקסימום נחת. בהקשר של בוצ'ר, חשוב לוודא שגם הקרש עצמו עמיד מאוד, כלומר מיוצר ע"י חברה איכותית, ושגם החריטה תחזיק מעמד לטווח ארוך ותרגש בכל פעם מחדש את האדם שאנחנו חפצים ביקרו. המקום המתאים הוא חנות שהמומחיות שלה היא יצירת מתנה בעיצוב אישי באמצעות חריטה.

מה לחרוט על הבוצ'ר?

הדגש האחרון, אבל הלא פחות חשוב כמובן, במסגרת קניית בוצ'ר עם חריטה כמתנה הוא המילים שייחרטו על קרש העץ המהודר. ההמלצה הטובה ביותר היא לכתוב מהלב. אין צורך בטקסט ארוך (וגם אין מקום), אבל כשהמסר הוא אותנטי ומשקף את הרגשות כלפי מקבל או מקבלת המתנה, התוצאה תהיה תמיד מקסימום רגש.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן