Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
המלצות
זירת המומחים
חדש במקרר
מאמרים מהתנור
מתכונים
סדנאות
פורטל שפים

כדאי להכיר: מה היא מעשנת בשר?

טכניקת העישון איננה חדשה. למעשה, עוד בתקופה הפרה-היסטורית הייתה זו הטכניקה המובילה להכנת בשר ודגים, והיו לכך לא מעט סיבות מצוינות. מעל לכל, השיטה אפשרה להאריך את תוחלת חייהם של המזונות העסיסיים ולשמר את העושר שלהם. בימים ההם מלאכת העישון התבצעה באמצעות בור באדמה, אבל היום המציאות שונה לחלוטין, ואין ספק שמעשנת הבשר הביתית שינתה את התמונה – ואת החוויה הקולינרית בכלל.

בישול איטי – בשר רך עם ארומה מטריפה

עבור חובבי הבשר, מעשנת בשר ביתית היא פתרון נפלא שמשדרג משמעותית את הטעמים ואת הניחוחות האהובים. הבישול עצמו מתבצע על פי עקרון פשוט למדי: המכשיר הביתי מחולק לשני תאים, באחד מתבצעת פעולת הבערה של העצים ובאחר מתבצע הבישול עצמו. זהו תהליך איטי יותר, והתוצאה שמתקבלת בסיומו מדהימה: הבשר רך ועסיסי, הארומה משגעת והטעמים שמתקבלים הם בלתי רגילים, וקשה מאוד לשחזר אותם בטכניקות בישול אחרות.

עץ טבעי ושליטה מלאה בתהליך הבישול

באמצעות מעשנת הבשר אנחנו למעשה חוזרים אל המקורות, אל הטעמים הנפלאים והניחוחות המשכרים, עם הארומה של העץ – ובלי לעבוד קשה. למעשה, מעשנת הבשר הביתית מאפשרת לנו לשלוט באופן מלא ופשוט מאוד בטמפרטורה ובזמן הבישול, בלחות ובפיזור החום, ועם שבבי עץ הטבעיים בניחוחות שונים ובטעמים שונים מתקבלת תוצאה מדויקת מאוד. את התוצאה הזו נוכל להרגיש לא רק בבשר אלא גם בבישול דגים, ירקות, קינוחים ועוד.

במעשנות הבשר של Traeger Grills, תוכלו לאפות, לבשל, לטגן, למנגל ולעשן.

כך זה עובד בפועל

כאמור, מעשנת הבשר כוללת שני תאים. אל תא הבערה אנחנו מכניסים את שבבי העץ, ורצוי שיהיה זה כאמור עץ טבעי – ללא כימיקלים, שמנים או דבקים. בהתאם להנחיות שתקבל המעשנת בעת ההפעלה יתבצע הבישול באופן אחיד ומדויק מאוד, באמצעות מערכת פיקוד שמווסתת את כמות החמצן ומאוורר ששולט בזרימה שלו. חשוב לזכור כי המבנה הייחודי של המעשנת הוא גם זה שמאפשר בישול ברמה גבוהה מאוד, והכנה מדויקת של כל סוגי הבשר שתבחרו להכין.

בשלב זה, כדאי להדגיש גם את חשיבות העץ שתבחרו, שכן לסוגים השונים יש השפעות ניכרות על הטעמים. למעשה, כך תוכלו לבחור בעץ דובדבן, פקאן, מייפל או מסקיט למשל, ולשדרג את הטעם המשובח של הנתחים הכי מפנקים והכי עסיסיים שיש.

לפרטים נוספים או קבלת הדרכה אודות מעשנת בשר ביתית צרו עמנו קשר טלפוני בטלפון מספר: 1800-10-12-84 או בקרו באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://www.traegergrills.co.il.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן