Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
המלצות
זירת המומחים
חדש במקרר
מאמרים מהתנור
מתכונים
סדנאות
פורטל שפים

הלחם הטעים והבריא  לכולם עד הבית

חלה היא כידוע לחם לכבוד שבת שנהנו ממנו במשך מאות שנים בשבתות ובחגים,. עם זאת, עבור אנשים עם מחלת צליאק או אי סבילות לגלוטן, הנאה מחלה מסורתית היא מאתגרת ואפילו בלתי אפשרית כל עוד מכינים אותה מקמח חיטה. למרבה המזל, יש כיום אפשרויות ללא גלוטן זמינות שהן טעימות ובריאות באותה מידה. חלה ללא גלוטן מיוצרת באמצעות קמחים אלטרנטיביים כמו קמח שקדים, שיבולת שועל וטפיוקה. קמחים אלו הם נטולי גלוטן באופן טבעי ומספקים את אותו מרקם וטעם כמו החלה המסורתית. בנוסף, חלה נטולת גלוטן מועשרת לרוב בביצים ודבש, מה שהופך אותה לטעימה ומזינה עוד יותר. אמנם חלה כזו מיועדת במיוחד לחולי צליאק או רגשים לגלוטן, אך כמובן שכולם יכולים ליהנות ממנה. היום רבים משתדלים להימנע מגלוטן. זוהי גם דרך מצוינת לכלול יותר מגוון בתזונה ולנסות טעמים ומרקמים חדשים. חלה ללא גלוטן אמנם ניתן להכין בבית, אך מדובר בטכניקות שיש לתרגל וגם חומרים שיקרים יותר מקמח רגיל ולכן הזנתה במאפיה המתמחה במוצרים ללא גלוטן תהיה במקרים רבים כדאית יותר.

החיים קלים יותר לחולי צליאק ואי סבילות גלוטן

עליית הדיאטות ללא גלוטן גרמה לעלייה בביקוש למוצרים ללא גלוטן, לרבות שירותי משלוחים. עבור חולי צליאק או אי סבילות לגלוטן, מציאת אפשרויות מזון בטוחות וטעימות יכולה להיות מאתגרת. שירותי משלוחים ללא גלוטן הופכים  את החיים לקלים יותר עבור בעלי הגבלות תזונתיות. והם מציעים מגוון אפשרויות, החל מלחם טרי ועד ארוחות מוכנות. כך מובטח שהלקוחות יקבלו מוצרים איכותיים ללא גלוטן בטוחים וטעימים. בנוסף, רבים מהשירותים הללו משתמשים בחומרי גלם מקומיים, מה שמבטיח שהלקוחות יקבלו מזון טרי ואיכותי.

נוחות וחיסכון זמן

מציאת מזון טעים, בטוח ובריא ללא גלוטן עשויה להיות גוזלת זמן ומלחיצה כך שהאפשרות לקבל אוכל טעים במשלוח ישר עד דלת הבית, חוסכת זמן ואנרגיה. יתרון נוסף של משלוחים ללא גלוטן הוא שהם נוחים. לקוחות יכולים להזמין את המוצרים האהובים עליהם ללא גלוטן באינטרנט ולקבל אותם במשלוח עד פתח ביתם. זה מועיל במיוחד עבור אלה שגרים באזורים שבהם האפשרויות ללא גלוטן מוגבלות או שיש להם לוחות זמנים עמוסים ואינם יכולים להגיע לחנות. רוצים ליהנות מחוויה מושלמת ומבילוי איכותי ומהנה ומאוכל נטול גלוטן? בבית קפה- מאפיה  BreadBerry  תמצאו  הכול החל מסלטים ומאפים וכלה במגשי פירות וקינוחים והכל בכשרות מהודרת ובמשלוח מפנק. אז אם אתם מארחים רגישים לגלוטן או בעצמכם מעוניינים בתזונה נטולת גלוטן מוזמנים ליצור קשר בטלפון 03-9621955 בתיאבון!

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן