Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
המלצות
זירת המומחים
חדש במקרר
מאמרים מהתנור
מתכונים
סדנאות
פורטל שפים

בוחרים את הציוד הנכון לעסקי מזון

המטרה של המסעדות והמטבחים הינה להגיש בסופו של דבר מזון לסועדים ומטבחים רבים מקבלים משלוחי מזון טרי בכל יום מחדש. את הציוד שעוזר לנו להכין את המנות ולשמור על המצרכים במצב התקין אנו רוכשים אחת לזמן מה וחשוב שנעשה את הבחירות שיתאימו לנו ביותר מבחינת נוחות וצרכים.

בוחרים את הציוד המתאים

יש הבדל גדול בין המטבחים השונים וציוד למטבחים מסוג אחד יכול שלא להתאים למטבח אחר בין אם מדובר פשוט בבית קפה שעוסק בחימום מאפים בלבד, מטבח המגיש מאכלים שונים בתכלית או שפשוט מדובר במטבחים בסדר גודל אחר לחלוטין. יחד עם זאת, יש דברים המשותפים לכל המטבחים כאחד.

אמצעי הקירור והחימום

סביר להניח שלא תמצאו מטבח גדול שלא עושה שימוש במקרר תעשייתי. המטרה של המקרר התעשייתי בפשטות, הינה לאחסן ולקרר פריטים בטמפרטורות נמוכות למשך זמן ממושך בין אם מדובר במשקאות או מצרכי מזון של ממש. ייתכן כי, במידה ומדובר במטבח אשר מאחסן גם מצרכים מסוג בשר לכם וכו' שיהיה למטבח צורך גם במקפיא תעשייתי למען השלמת מעגל הקירור של המטבח. כאשר מדובר באמצעי החימום של המטבח, מעבר להתחשבות באמצעים הטכנולוגיים שבהם יש למטבח צורך, יש חשיבות לכמויות המאכלים החמים שהמטבח צריך להוציא במקביל.

ציוד לעסקי מזון

מעבר למקררים תעשייתיים וכלי מטבח כבדים נוספים, ציוד למסעדות יכול להכיל מאפיינים רבים שלא נמצא כמעט בבתים פרטיים. ציוד כזה יכול להיות החל מצ'יפסר, טוסטר גדול, מכונות אספרסו תעשייתיות ועוד. כאשר רוכשים ציוד לעסקי מזון, צריך להתחשב במאפיינים נוספים על פני אלו שאנו פועלים על פיהם בעת רכישת ציוד לשימוש ביתי כמו היכולת של האביזרים לעמוד בעומס, יעילות מרבית ועוד.

ממתיקים את האווירה בכל מקום

כדי להוציא מנות ברמה גבוה, יש צורך בציוד איכותי שמאפשר לנו להגיע לדיוק מרבי. אמנם מאכלים רבים ניתן להכין גם בעזרת שימושים במכשירים שונים כמו ברד שניתן להכנה על ידי שימוש במיקסר, אך מכונת ברד יכולה להפיק לנו יעילות רבה יותר גם בכך שהיא מאפשרת לנו לשמור על הברד בצורה הרצויה לאורך זמן.

קירוסקאי פלבם, ציוד למטבח המקצועי

קירוסקאי פלבם משווקת מגוון רחב של מוצרי מותגים איכותיים בקטגורית המטבח המקצועי. היא עושה זאת תוך כדי שימת דגש גדול על מקצוענות, מומחיות ומתן שירות מצוין בעבור לקוחותיה. החברה מציעה לקהל לקוחותיה מגוון של מוצרים הנבחרים בצורה קפדנית מבין 70 יצרנים. אתם מוזמנים ליצור קשר במספר 03-653-3333.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן