Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
המלצות
זירת המומחים
חדש במקרר
מאמרים מהתנור
מתכונים
סדנאות
פורטל שפים

רוצים לפתוח מסעדה? המדריך המלא למסעדן המתחיל

התשוקה להאכיל אחרים, היא משהו שיש לך או אין לך, בענף המסעדנות אין באמצע. זו הסיבה בגינה אינספור בעלי עסקים, יוצאים לעבודה בכל בוקר, מוכנים לעבוד שעות ארוכות, להשקיע אנרגיה ולא מעט משאבים, בניסין לתת ללקוחות שלהם את הטוב ביותר. ענף המסעדנות הוא מצד אחד, ענף פופולארי בישראל, כולנו עדים להופעתם של בתי עסק נוספים בענף, כמעט בכל יום. מהצד השני, הרי שמדובר על אחד הענפים המורכבים ביותר לניהול. אם נניח בצד את הרגולציה המחמירה, את הקושי בגיוס צוות עובדים קבוע ועוד, הרי שאנחנו מדברים על תחום הדורש מאיתנו להביא את הטוב ביותר שלנו, ממש, בכל יום מחדש. התפקיד שלנו זה לאפשר לכם ליצור תכנית עסקית למסעדה . אנחנו מאמינים כי יצירה של תכנית עבודה מסודרת, יכולה לעזור לכם להתמקד, להבין טוב יותר מה המטרות שלכם לחודשים הקרובים ולשנה הבאה, להוריד מכם את הניסיון לשרוד את הכאן ועכשיו ולעזור לכם פשוט, לראות את התמונה הרחבה.

תכנית עבודה מסודרת תעזור לכם לייעל את העבודה שלכם

כמו כל עסק, גם במסעדה אנחנו צריכים כל הזמן לשאול את עצמנו, מה קהל היעד ולמי אנחנו מכוונים את השירות שלנו. אנחנו, NewRest, מציעים ליווי גם במישור העסקי וגם במישור הקולינרי מתוך הבנה, כי הדברים תלויים אחד בשני. אנחנו לרגע לא מפקפקים בכישרון שלכם, אנחנו בטוחים כי אתם יודעים איך להכין אוכל טעים, אבל אנחנו כן יכולים לעזור לכם לדייק את המוצר שלכם, ליצור שירות שיתאים לקהל רחב של לקוחות חדשים. ייעוץ למסעדות מבחינתנו, זה אומר למצוא ביחד, את השפה המיוחדת של בית העסק שלכם, כדי להבטיח כי העסק ימשיך לצמוח לא רק בשנה שנתיים הקרובות, אלא גם עשר וחמש עשרה שנים קדימה.

למה אתם מחכים? בואו נצא לדרך

לעולם לא נגיע אל היעד אם נמתין למשהו שיתרחש. בתור מי שמלווים אינספור בעלי עסקים בכל שנה, אנחנו יכולים לספר לכם מניסיון אישי על סיפורי הצלחה מדהימים, מעוררי השראה ממש. בין אם אתם חולמים על הקמת בית קפה ובין אם אתם מעוניינים לפתוח דוכן קטן בשוק הכרמל או במחנה יהודה, הרי שעם יצירתיות, תשוקה למקצוע, אהבה לבני אדם ורצון אמיתי לעשייה איכותית, הרי שהשמים הם הגבול.

אנחנו ממתינים לכם עכשיו, בטלפון ודרך אתר האינטרנט. נשמח להתחיל לעבוד ביחד עוד היום.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן