Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
המלצות
זירת המומחים
חדש במקרר
מאמרים מהתנור
מתכונים
סדנאות
פורטל שפים

קייטרינג בטבע – למי זה מתאים ומה זה כולל?

ארגון אירוע הוא כאב ראש לרוב אולם כל העבודה הקשה לרוב כדי שחתן/כלת השמחה יהיו מאושרים ושמחים והאירוע יעבור בצורה הטובה ביותר. בין היתר צריך לדאוג למקום לחגיגת האירוע, תקליטן, אוכל, תפאורה, ציוד, אטרקציות ועוד. אחד המקומות הפופולריים ביותר בשנים האחרונות לחגוג בהם אירוע הוא דווקא בטבע. זה יכול להיות בים, ביער, בפארק או בכל מקום אחר שבו תרצו לחגוג תחת כיפת השמיים את האירוע המשחק שלכם, ליהנות ממשאבי הטבע והנוף הנהדר לצד אווירה חיובית ואוויר נקי. אז מה חסר לנו?

מי מארגן את האירוע?

אז כפי שאמרנו ארגון אירוע יכול להיות כאב ראש ויש הרבה דברים שצריך לדאוג להם. לעתים מי שהאירוע עבורו הוא זה שמארגן את האירוע ולעתים בן משפחה או חבר קרוב. אם תרצו אירוע איכותי בהפקה מקצועית תוכלו להשכיר גם מישהו שיארגן עבורכם את האירוע ומתמחה בנושא.

חברת מאסטר מיט מארגנת אירועים שונים בכל סדר גודל, עם התמחות באירועים בטבע. החברה מספקת את כל מה שצריך כדי שאתם תוכלו להיות רגועים, ליהנות מהאירוע ולהתרכז באורחים, בחברים ובאירוע עצמו. דואגים לבמה? מוסיקה? תפאורה? הכול עלינו! כמובן, לפי שם החברה, הבנתם כבר כי ההתמחות שלנו היא כמובן באוכל.

קייטרינג בטבע עם מאסטר מיט:

אין אירוע מוצלח ללא אוכל. כאן מאסטר מיט נכנסת לעניינים עם שירותי קייטרינג בטבע. התפריט הבשרי של מאסטר מיט הוא אחד התפריטים המבוקשים בישראל וכעת תוכלו ליהנות גם מחוויה פרהיסטורית מיוחדת במינה. מדורות ועמדות על האש, בשר מסתובב כאילו אנו נמצאים בתקופה של לפני מאות שנים ויותר. ריחות של אוכל טוב בכל מקום באירוע, תאורה טבעית + מלאכותית בשעות הערב ואווירה מיוחדת שכל אורח יזכור לכל חייו.

כל מה שאתם צריכים לאירוע שלכם במקום אחד:

אנו נדאג למפיק מקצועי שידאג להפוך את החלום שלכם למציאות. יהפוך את הדמיון והמשאלות שלכם לתוך תוכנית ההפקה של האירוע וידאג לתכנון האירוע החל משלבי ארגון המקום ואנשי המקצוע ועד לסיומו. מעצבת פנים תדאג לתפאורה ולהפיכת האירוע למושלם מבחינת סידור וארגון המקום. אנו נדאג גם לשירותים ניידים נקיים ומסודרים בשטח. דואגים לנושא החשמל? אל דאגה – אנחנו נארגן גנרטורים חזקים, תאורה וכל מה שצריך להפקת האירוע. כמובן נדאג למקומות ישיבה, כלי אוכל ואפילו חופה או במה בהתאם לסוג האירוע. אם יש בקשות מיוחדות נוספות כדאי לציין בשלבי התכנון ונשמח להעניק לכם את כל מה שאתם צריכים במקום אחד להפקת האירוע המושלם!

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן