Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
המלצות
זירת המומחים
חדש במקרר
מאמרים מהתנור
מתכונים
סדנאות
פורטל שפים

כתיבת תוכן למסעדות

אוכל הוא הרבה מעבר ממקור לאנרגיה, עבור רבים הוא מסמל בית, אירועים מיוחדים וחוויות משמחות. העולם הקולינרי הוא עולם המתפתח ללא הרף ויש אינסוף טעמים חדשים לגלות ולהתנסות בהם. הישיבה במסעדה יכולה להיות מענגת ומסקרנת ואין ספק כי בארצנו הקטנטונת ישנן מסעדות מדהימות העומדות בסטנדרטים העולמיים ואף מתעלות עליהם. לצד זאת, ישנן גם המסעדות של האוכל הביתי המגישות מטעמים מנחמים ומחממי לב. לעיתים, ישיבה במסעדה יכולה להיות דווקא הזדמנות לבלות עם חברים או לחוות רומנטיקה עם בן או בת הזוג. לכל מסעדה יש את האופי שלה ואת הסיפורים שהיא יכולה לספר, את כל אלה ניתן לרתום לטובת תוכן שיווקי שיקדם את העסק.

מדוע תוכן שיווקי חשוב עבור מסעדות?

עולם המסעדות הוא עולם תחרותי ביותר ובהחלט כל עסק חייב להילחם על מקומו ולהתבלט מעל למתחרים. אם בעבר היו מחלקים פליירים המזמינים לקוחות למסעדות או מפרסמים מודעות בעיתון, היום חשובה הרבה יותר הנוכחות במרחב הדיגיטלי. ההבדל בין כמות העיניים הנחשפות לשיווק בגופים כמו העיתונות והרדיו הן כאין וכאפס לעומת כמות העיניים הנחשפות לכך ברשת.

השיווק באינטרנט מתחלק לשני סוגים של שיווק – ממומן ואורגני. בעוד הממומן כרוך בתשלום על קמפיינים ממוקדים והשיטות לעשות זאת ברורות ביותר, השיווק האורגני הוא מורכב הרבה יותר אך מאוד לא מומלץ לוותר עליו. כאשר אדם מחפש במנועי החיפוש מסעדה בסגנון או באזור מסוים, הוא אינו יבדוק את תוצאות החיפוש מעבר לעמוד התוצאות הראשון. כדי להבטיח שאתר המסעדה שלכם יתנוסס בראש התוצאות, יש לתת את הדעת על הקידום האורגני של האתר.

הדרך הטובה ביותר לקדם את אתר הבית של העסק בצורה אורגנית היא באמצעות תוכן כתוב. כתיבת תוכן מסייעת במספר פרמטרים. ראשית, היא מעניקה ערך אמיתי לגולשים ובכך מבטיחה כי ישהו זמן רב יותר באתר. שנית, בתוך התוכן משולבות מילות מפתח המקפיצות את התוכן בתוצאות של מנוע החיפוש. ככל שהגולש שוהה זמן רב יותר באתר, מנוע החיפוש מסיק מכך כי מדובר בתוצאה רלוונטית ביותר עבור החיפוש שלו ולכן יבחר להציג תוצאה זו במקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש. אם המסעדה שלכם תקפוץ לעיני הגולש בראש הרשימה, הוא יעדיף להיכנס לאתרכם ולא לאתר המתחרים.

איזה סוג תוכן ימשוך לקוחות חדשים וישמר לקוחות קיימים?

כיום, תפריט המסעדה אינו מספיק כדי לשכנע את הלקוח להזמין שולחן. הגולש מעוניין לדעת מה תהיה חווית הישיבה במסעדה, מהו הסגנון של האוכל ואילו מאפיינים ייחודיים ישנם במסעדה. לכן, כתיבת תוכן למסעדות חייבת להיות מפתה, כתובה בצורה ססגונית המעבירה במילים טעמים וניחוחות שבלתי אפשרי לחוות דרך המסך. רק תוכן הכתוב בצורה ציורית ויוצר תמונה ממשית בעיני הגולש יצליח למשוך לקוחות חדשים למסעדה.

לתוכן משובח יש יתרון נוסף – שימור של לקוחות קיימים. גם אורחים שכבר אכלו במסעדה ונהנו מהחוויה, זקוקים לחיבור אישי כדי לשמור את נאמנותם למקום. תוכן בעל ערך המעניק ידע אמיתי למבקר באתר יעמיק את הקשר בין המסעדה לבין הסועד. אל תחששו לחשוף סודות מקצועיים מאופן הבישול במסעדה או לספר על חומרי הגלם הנסתרים. בסופו של דבר מי שבוחר ללכת למסעדה, רוצה לקבל שירות וחופש מהצורך לבשל בבית. ככל שהתוכן יהיה מעניין ואיכותי יותר כך תישאר המסעדה בתודעת הלקוח, והוא יבחר במקום שוב בפעם הבאה שיצא לסעוד בחוץ.

כתיבת תוכן למסעדות – השאירו את הכתיבה למומחים

ממש כפי ששפים הם יוצרים לכל דבר ועניין, כך גם כותבי התוכן. כתיבה מדויקת ומרתקת דורשת ניסיון ומיומנות שאותם רוכשים כותבי התוכן וזה בדיוק מה שהופך אותם לאנשים הנכונים ביותר עבור משימת הכתיבה לאתר המסעדה. כתיבת תוכן מקצועית תשלב בין אווירה ותיאורים קסומים לבין שילוב של מילות מפתח ומידע באופן אורגני.

אם יש בליבכם חשש בבחירת כותב התוכן הנכון עבור המסעדה שלכם, תוכלו לפתור זאת בצורה פשוטה. חברה המעניקה שירותי תוכן תהפוך את כל חווית ההזמנה שלכם לנוחה הרבה יותר וגם התמחור יהיה אטרקטיבי. במקום שתצטרכו לברור ולבחור מתוך רשימה של כותבים שונים, חברת שירותי התוכן תשייך את ההזמנה לכותב המנוסה בכתיבה עבור מסעדות כך שבסיום העבודה תקבלו מאמרים מהוקצעים להפליא.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן