Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
המלצות
זירת המומחים
חדש במקרר
מאמרים מהתנור
מתכונים
סדנאות
פורטל שפים

כמה עולה להזמין שף בשרים פרטי?

שף בשרים פרטי וטוב מוכר בזכות הרזומה הגדול, איכות האוכל והבשרים, וכמובן בזכות שמו שהולך לפניו. ללא ספק, בחירתו והצדקת שירותיו תלויה רבות במידת השירות, איכות האוכל המשובח, ומדדים נוספים. ישנם 3 תפריטים שתוכלו לבקש משף פרטי: תפריט בשרי, תפריט חלבי, וכמובן תפריט מרווה או צמחוני. התפריט נבנה ע"י השף הפרטי בלבד, התפריט מוצע לרכישה עבור הצרכנים ומבקרי האוכל בישראל. במאמר זה, נדבר על כמה באמת עולה להזמין שף בשרים פרטי, מדוע זה באמת כדאי, והתלבטויות אחרות ונוספות.

למה כדאי להזמין שף בשרים?

שף בשרים הוא אדם שמתמחה בבישול או צלייה של בשרים בשיטות גורמה מוערכות, ביניהם – אסאדו גריל. שף הבשרים מעניק שירות עד הבית או על ידי הכנת האוכל במסעדה ושליחתו ללקוח דרך חברת משלוחים. ולשאלת מיליון הדולר – למה כדאי להזמין שף בשרים? ישנם לא מעט סיבות מוצדקות לתופעה: הראשונה, בזכות איכות האוכל וגורמה הבישול. השנייה, בעקבות יום מיוחד או חגיגי. השלישית, פתרון מעולה לשבת. לא חסרים סיבות להזמנת שף בשרים פרטי, ללא ספק, הזמנת אוכל משף פרטי היא פינוק אמיתי, באמת. ניתן להזמין שף פרטי לאירועים חגיגיים, ימי נישואין, ימי הולדת, ובכל סיטואציה שבה השף יהיה אידיאלי. בנוסף, הזמנת שף בשרים תחסוך לכם את הטרחה בבישולים כאלה ואחרים, התנסות באוכל גורמה, ועוד. וכעת, לשאלה הגדולה מכולן – כמה זה באמת יעלה לכם. בפסקה הבאה, נדבר על העלויות והמחירים.

הזמנת שף בשרים פרטי – כמה זה עולה?

הזמנת שף בשרים פרטי תהיה כרוכה בעלות מותאמת לסוג ההזמנה – ארוחה זוגית, ארוחת יחיד, וכדומה. ברוב המקרים, ארוחות שף פרטיות מותאמות לפי התקציב שלכם לסועד, מחיר סועד נע בין 200-600 ₪. ומהצד השני, אם אתם זקוקים ומעוניינים בארוחה זוגית, המחיר יהיה החל מ- 800 ₪ לארוחה זוגית מצוינת. אם היינו צריכים להגיד מהו טווח המחירים, היינו משערים שזה בין 200-2,000 ₪ לסועד או לארוחה זוגית. בנוסף, המחירים עבור הזמנת שף פרטי לקבוצה של סועדים יתומחרו לפי סועד יחיד, מנת גורמה יקרה יותר. מנות הגורמה האיכותית ביותר יתחילו בתעריף של 400-1,000 ₪ עבור ארוחת בשרים איכותית וטעימה מאוד. המחירים מתומחרים לפי כמות הסועדים, על פי זמן השהייה במקום, וכמובן לפי סוג התפריט שנבחר מראש. ניתן להתייעץ עם שף בשרים פרטי להתמקדות רחבה יותר במחיר, לקבלת הצעה התקשרו לשף פרטי.

תכירו את מלול שף בשר – המוביל בישראל

מלול שף בשר הינו אתר המספק קייטרינג בשרי לכל המעוניינים: לאירועים, לחגיגות, ולכל מטרה שהיא. בנוסף, מלול שף הבשר מגיעים עד לביתכם או למקום האירוע, מספקים ארוחת שף מפוארת הכוללת קינוחים. במלול שף, הבשר אתם בוחרים מה לאכול, אתם בוחרים מה לקחת מהתפריט, ואתם בוחרים את המקום. למלול שף הבשר יש ניסיון של יותר מ-20 שנים במגוון רחב של מטבחים, המומחיות היא צליית בשרים. באתר של מלול שף, הבשר תוכלו לצפות בתפריט העשיר, בקינוחים המגוונים, וכמובן באזורי השירות וההמלצות. אז למה לבחור דווקא בנו? בזכות המחירים המצוינים, אנחנו עובדים בפריסה ארצית, מספקים את האוכל הכי טרי עם הכשרות המועדפת, וכמובן, מתאימים את כל האוכל בהתאם לאירוע או החגיגה המועדפת. מחפשים שף בשר מהיום להיום? התייעצו עם מלול שף הבשר, לפרטים נוספים בקרו באתר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן