Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
המלצות
זירת המומחים
חדש במקרר
מאמרים מהתנור
מתכונים
סדנאות
פורטל שפים

התיאבון מתחיל בעיניים: כך תפתיעו את האורחים שלכם

עוד חתונה, עוד חינה, עוד כנס ללקוחות ועוד השתלמות מקצועית. אירועים לא חסרים לנו ואם נודה באמת, האוכל הוא אחד הגורמים המשפיעים בהם יותר מכל. זו בדיוק ההזדמנות שלכם לבלוט בשטח, לספק חוויה מיוחדת במינה ולהפוך את הגשת האוכל להרפתקה עשירה בטעמים, צבעים וניחוחות. איך עושים את זה? הנה הרעיונות המלהיבים ביותר.

כשהיצירתיות חוגגת: דוכני מזון

כשאנחנו מדברים על דוכני מזון אנחנו מתייחסים למגוון אדיר של אפשרויות, וכל אפשרות כזו יכולה להפוך את האירוע לחוויה שונה לחלוטין. דוכן שייקים צבעוני יעניק תחושה נפלאה של קרנבל חגיגי, עמדת הפנקייקים תמלא את כולם באנרגיות, ועם בר פירות ססגוני תוכלו להציע לכולם ליהנות מטעמים נהדרים בהגשה מיוחדת במינה. אלה רק כמה דוגמאות, כמובן, ועם Taste It תוכלו לבחור את הדוכנים המושלמים לאירוע שלכם, כך שתוכלו לשדרג את החגיגה ולהפוך אותה להרפתקה נדירה.

כשניחוחות הקפה ממלאים את המקום

בין אם אתם מתכננים אירוע באולם גרנדיוזי או במתחם כנסים אינטימי יותר, בר קפה לאירועים הוא שדרוג מצוין. הרי רוב האורחים שלכם אוהבים קפה, וגם מי שנמנע מהקפאין ישמח להתפנק עם שוקו חם (עם או בלי מרשמלו), קפה שחור או דווקא נס על חלב, וגם סחלב ומקיאטו תמיד משתלבים היטב. באירועי החורף עגלת הקפה היא כמעט בגדר חובה, וגם באירועי הקיץ אפשר ליהנות מניחוח הקפה הטרי או מהמתיקות שמלווה את השוקו עם החלב החם.

כשהקינוח צבעוני ומלהיב

בקיץ – ואם נודה בזה הרי שגם בחורף – עגלת גלידה לאירועים היא הזדמנות נהדרת להשתולל עם הטעמים, להתמלא באדרנלין ולבחור בין גלידה אמריקאית לכדורי גלידה בטעמי שוקולד או תות, למשל. אל הגלידות המפנקות והאהובות יצטרפו גם שדרוגים ותוספות שיהפכו את הקינוח המתוק להר של טעמים ממכרים וצבעוניים להפליא. אף אחד לא מסוגל לעמוד בפני השלמות הזו.

כשהמשקאות מקבלים חיים חדשים

בכל אירוע מוגשים אולי משקאות קלים לצד אלכוהוליים, אבל אם הייתם יכולים להפתיע ולהעניק לאורחים שלכם חוויה שונה גם בתחום הזה, הנה הזדמנות מעולה. כשאתם מזמינים בר לאירועים אתם יכולים לבחור בין קוקטיילים נפלאים (סנגריה או מוחיטו למשל) לבר שייקים עם מגוון פירות טרופיים מפנקים. את יכולים להפתיע עם בר של מיצים טריים שנסחטים במקום או להגיש סחלב עם מגוון עשיר של תוספות כמו קינמון או קוקוס. דוכני המזון והמשקאות של Taste It ללא ספק משדרגים כל אירוע וכל חוויה. בכדי להכניס צבע וטעם גם לאירוע המיוחד שלכם אתם מוזמנים ליצור קשר בטלפון 054-6419210.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן