Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
המלצות
זירת המומחים
חדש במקרר
מאמרים מהתנור
מתכונים
סדנאות
פורטל שפים

המעדן של טוני סופרנו

חברת מעדני מזרע מרחיבה את סדרת המוצרים ומשיקה מוצר פרימיום ייחודי בישראל: "קופה איטליאנה" נקניק מנתח שלם של בשר ללא עצם, כבוש ומיובש במשך ארבעה חודשים!

חברת מעדני מזרע, מרחיבה את סדרת פסטרמות החי – רו ומשיקה בימים אלה מוצר פרימיום,  "קופה איטליאנה" נקניק מנתח שלם של בשר ללא עצם, שמקורו בצוואר ובצלעות. הנתח כבוש ומיובש במשך ארבעה חודשים! ייחודי בישראל – וייחודי במעדני מזרע.

באיטליה, ה- Coppa  ידוע גם בשם capocollo, ואם אתם מג'רזי, גם בשם gabagool, שהוא המעדן החביב על טוני סופרנו.

הקופה איטלינה עשוי ממש כמו במקור, מקורסיקה, מנתח שלם של בשר ללא עצם, שמקורו בצוואר ובצלעות (מקור השם – capo – ראש, collo – צוואר). הנתח עובר תהליך של קיצוב קפדני של גידים ושומן מיותר, תיבול, כבישה וייבוש שאורך לא פחות מאשר ארבעה חודשים. בתהליך זה מתקבל נתח נפלא, בעל טעמים אגוזיים, מעושנים – אבל ממש בנגיעה. הוא שומני – אבל בדיוק במידה הנכונה.

תהליך הפיתוח של נקניק קופה איטלינה ארך שבועות ארוכים, במהלכם שהה בישראל מייסטר שף איטלקי שהובא לארץ במיוחד על ידי 'מעדני מזרע'. ביחד עם מומחי המפעל, הותאמו תהליך הייצור לבשר המקומי, והתבלינים השונים – לטעם הישראלי.

הצעת הגשה, יש לסדר על צלחת יפה אפשר לגלגל ולהניח על מגש שרקוטרי, לצד כבושים מעניינים או פרוסות גבינה קשה, מתובלת וצלפים. נקניק קופה איטליאנה  יהיה נפלא לצד כוס יין קיאנטי אדום או יין לבן. את הקופה איטלינה פורסים דק ככל האפשר, כדי ליהנות מהמרקם הייחודי שלו: מכניסים פרוסה אחת לפה, ומניחים לה להינמס על הלשון.

מחיר מומלץ לצרכן: 24.50 ₪ ל-100 גרם

מזרע, אשר נוסדה בשנת 1956, משווקת את מוצריה באמצעות חברת ישרקו, ונמצאת בבעלות קבוצת טיב טעם. זהו מותג מהמובילים בשוק בייצור נקניקים, פסטרמות ומוצרים אחרים מבשר אחר / בקר / אווז / הודו / עוף, בהיקף יצור חודשי כ- 300 טון, עם מגוון מוצרים המונה  כ-280 מוצרים.

את "קופה איטליאנה" ניתן להשיג בסניפי טיב טעם ובמעדניות המובחרות ברחבי הארץ.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן