Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
המלצות
זירת המומחים
חדש במקרר
מאמרים מהתנור
מתכונים
סדנאות
פורטל שפים

אוכלים שותים – ההיצע המושלם של מקומות בילוי בחיפה

חיפה היא כוכב עולה בכל הנוגע לעולם האוכל והבילויים בשנים האחרונות. ההיצע ההולך ומתרחב של ברים, מסעדות ומקומות בילוי מאפשר לתושבי הקריות ליהנות מסצנת בילויים בוערת קרוב לבית. היום כבר לא צריך לנסוע לתל אביב כדי ליהנות מכוס בירה וארוחת יוקרה. כל שאתם צריכים לעשות הוא להתלבש יפה, לצאת מהבית – ולבקר ב-DUKE.

יצאנו לשתות – הברים של חיפה

חיפה היא אחד הלוקיישנים היפים ביותר בישראל. לכל מי שרוצה לשלב נוף מושלם, מזג אוויר אידיאלי ומקומות בילוי יוקרתיים ומושקעים, יכול למצוא את עצמו מבלה בעיר חיפה באופן קבוע. כיום, ישנו היצע ברים בחיפה שרק הולך וגדל עם השנים, והיום ניתן למצוא ברים עם קונספטים מיוחדים עם עיצובים שלא נופלים ממרכזי הבילוי הגדולים של תל אביב.

אז מה אוכלים?

אנחנו הישראלים פחות אוהבים לשתות, אבל באוכל אנחנו אלופים. לכן, זה לא מפתיע לגלות שהמסעדות החדשות שנפתחות משקיעות המון בעיצוב מסעדה, ביצירת תפריט משגע וגם בשירותי משלוחי אוכל בחיפה. רוב האנשים מוצאים את עצמם עסוקים בעבודה לאורך שעות היום ולא יכולים ליהנות מהמסעדות המעולות שיש בעיר. אבל זה לא אומר שהם לא יכולים לאכול אוכל טוב, עם שירותי משלוחים ממסעדה DUKE. הכול נמצא בהישג יד ואתם רק צריכים לבחור המנה.

לא חייבים לחגוג מחוץ לבית

הבניינים של העיר חיפה כבר מכירים את הסוד השמור הזה שנים. הם יודעים שלא חייבים לצאת מהבית ביום שישי בערב כדי להפוך כל בילוי לבילוי מושלם. אם אתם רוצים לעשות מסיבה ביתית עם החברים הקרובים אבל לא רוצים להשקיע הרבה באוכל או לעמוד לבשל שעות, משלוחים הם הפתרון בשבילכם. כשבא לכם לאכול המבורגר משלוחים בחיפה עד הבית מאפשרים לכם להביא את החגיגה אליכם. כל מסיבה הופכת לטעימה הרבה יותר – בייחוד כשהמסעדה הכי שווה בעיר שולחת עליכם כמויות של אוכל שיספיקו לכל האורחים. ככה שגם אם מזג האוויר בחוץ לא אידיאלי אתם יכולים להמשיך ולבלות עם אוכל טעים ואלכוהול מושלם.

מסעדת ה-DUKE היא מוסד מוכר ואהוב בעיר חיפה. המסעדה מאפשרת לכל אחד ובכל גיל לקבל חוויה מושלמת של בשר איכותי ואלכוהול טעים ומרענן. בימים המסעדה מתאימה למשפחות ומאפשרת להם לבלות ביחד. לקראת הלילה החלל משנה את פניו והפאב השוקק חיים מציע לחוגגים הצעירים אלכוהול ואוכל עד אור הבוקר להנאה מושלמת. לפרטים נוספים, אתם מוזמנים ליצור קשר בטלפון: 04-8347282.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן